torsdag 7 februari 2013

Tankar en torsdag förmiddag...

Igår var jag med min syster på Konferens och eventmässan i Eriksbergshallen. Vi strosade runt och hämtade lite inspiration och skulle egentligen lyssnat på föredrag av bl.a. Henrik Schyffert men det var så otroligt mycket folk så man varken såg eller hörde, så vi valde att ta en fin promenad längs med kajen istället. Söta syster bjöd mig  även på lunch och fika, tack!

Kändes lite annorlunda att vara där som besökare och inte som utställare, men det blev en del trevliga återseenden av människor man samarbetat med tidigare. Förhoppningsvis kan det leda till något positivt för mig, jag skall jobba på det i alla fall.

Fick dock ett sms i morse som fick mig lite ur balans, ett samtal senare så blev det något bättre, men det känns fortfarande lite tungt i bröstkorgen och jag fick en del tankar och funderingar kring stort som smått, som jag nu klurar på....

Tills vi hörs igen, ha det bäst! KRAMAR!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar