fredag 8 februari 2013

Fredagsmys!!

Om än en liten stund till i min ensamhet.

Jag har kört lilleman till disco och han har förhoppningsvis dansat klart till klockan nio när jag ska hämta, sen kör jag hem i raketfart för att mysa. Åhh.. va jag ska mumsa ost å kex må ni tro :)

Storebror sover över hos klasskompis....klasskompis av motsatt kön..jösses..liten har blivit större..han ville detta själv...jag såg nog ut som ett frågetecken..men eh...va ska jag säga..javisst.. det går väl bra.
Träffade honom på discot när jag lämnade av lillebror och han sken upp..mamma vet du va?!.jag har nagellack...hahaha...sötunge!

Annars har dagen varit jäääättteseg.....vart nere för att avsluta samarbete med jobbcoachen, och konstaterar att tre månader går jättefort!

Fick lite energi på eftermiddagskvisten och fick ringt ett samtal som jag klurat lite på. Jag har nämligen en tanke om att i vuxen ålder försöka mig på att få en praktikplats för att öka min kompetens inom hotellbokningssystem. Har pratat med arbetsförmedlingen om detta och de kan eventuellt godkänna praktikplats om jag fixar den själv.

Fast de envisas gång på gång med att säga..."du har ju inte varit arbetslös så länge" Ghaaaaa jag blir tokig!! Jag har visst varit arbetslös länge.....alldeles för länge enligt mig själv sådeså!!

Nu var inte hotellchefen där, men hon är åter på tisdag, så det blir till att ringa då. Håller tummarna!

Nu ska jag strax åka å hämta lilleman, sen ska jag äta ost å kex så det sprutar ur öronen å förmodligen blir jag så stinn så jag slocknar på soffan....

Ha nu en riktigt trevligt fredagskväll på er allesammans!

KRAM!
/Carola



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar