måndag 4 februari 2013

Tittut!!

Hoppas att ni mår alldeles förträffligt bra, det gör i alla fall jag. Om man bortser ifrån att jag har träningsvärk!..eller nja...inte träningsvärk som en sån där på riktigt som att jag har tränat,  för det har jag inte.

Men vi var bjudna på en väldigt trevlig middag i lördags med tillhörande gott vin, och av någon konstig anledning så blir jag öm i kroppen två dagar efter att jag festat lite ..konstigt.....hmmmm...har det att göra med att man blir äldre månntro??

Alltså, nu är jag ju lite av en lantlolla, men jag säger bara att efter att ha varit på middagen i deras nya lägenhet gör faktiskt att man blir sugen på stadslivet...grymmaste utsikten har de!! Men jag får fortsätta att drömma, men vem vet, man vet aldrig vad framtiden har att erbjuda :)

Nä nu är nog dags att  rycka upp sig och få någonting gjort!

Kanske skulle ta mig en PW i det småtrista vädret?? Ja det låter bra, så får det bli.......and off we go!

See ya!

/Carola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar