onsdag 27 februari 2013

Väntar på svar...


Och jag kanske inte kan kräva ett svar direkt såhär dagen efter......men som vanligt så är jag otålig!!!

Igår var jag på jobbintervju. Skickade in ansökan i fredags och tänkte att tjänsten är nog tillsatt, men de ringde i måndags och ville ha in mig på intervju...Tjhohoo.... Snabba puckar!

Det var nervöst fast ändå inte på nåt sätt. Jag tror att jag har goda chanser (jag skrytmåns?? nää ;) ) Ska få besked i slutet av denna veckan eller i början på nästa, så kan tiden gå lite fortare TACK!

Fick ett samtal från min förra arbetsplats idag om att de ringt och frågat om referenser och det är ju alltid positivt :)

Om de ringer med ett positivt besked (vilket jag såklart hoppas på!) så skall jag som jag sagt tidigare, be att få fundera på saken och inte fatta några förhastade beslut. Finns några saker som jag glömde bort att fråga vid intervjun, fastän jag faktiskt förberett mig. 

Nu denna gång skall jag bannemej försöka försäkra min framtid på bästa sätt. För jag vill verkligen ha ordning och reda på tillvaron..så mycket som det bara går. Oron jag haft under en vääääääldigt lång tid, vill jag skicka iväg med enkelbiljett till månen.

Snälla håll en tumme eller helst båda två för mig nu..bamsekramar till er!
/Carola










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar