söndag 24 mars 2013

Earth hour...

höll jag på att glömma. Men det räckte med att kika in på FB så blev man påmind Oj, vilket halabalo!

Så snabbt och lätt sprang jag runt och släckte alla lampor, och tände massa levande ljus. Mysigt! Fast vi var busiga så tv:n fick stå på, vi hade det ju så mysigt med Gunde & co.

Idag har vi varit i Nordstan och shoppat och där var det livat värre. Det var en himla massa folk, hög musik och modevisningar. Jag har kommit ifrån det där när man tyckte det var okej att trängas bland folk och klädställningar, nu tycker jag det bara är jobbigt (är det kärringvarning på den?)

Killarna fick iaf köpt lite kläder så det var glada miner och mannekäng uppvisning när vi kom hem.

Gissa vem?


Under tiden vi var i stan så ringde min mobil och det var mäklaren som ringde och berättade att husvisningen gått bra. Det var tre familjer där, varav två verkade intresserade. Det låter lovande och jag skulle bli så ofantligt glad om det går vägen.

Sen ringde min mobil igen...hela fem gånger!! Men det hörde jag tydligen inte! Och det var himla synd, för det var Vidar som var inne i stan med sina killar och som tänkt fråga om vi kunde fika innan de skulle åka hem....attans!

Nu dags att slänga sig i soffan å vila upp sig inför jobbet imorgon. Fast måste fundera på vad jag ska ta på mig....det är en 14-15 grader inne...hej underställ!

Ha en forsatt skön söndag! KRAM!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar