fredag 29 mars 2013

01:50

Japp, den tiden tyckte jag visst att det var ett ypperligt tillfälle att ställa mig och diska... helt galet!:/

Vet inte vad som hände där riktigt. Var såklart trött efter en arbetsvecka med mycket nytt att lära. Orkade inte diska efter maten. Spela fia med knuff med grabbarna, därefter sjönk jag längre å längre ner och slumrade till på soffan. Stora sonen kom å putta på mig "mamma jag ska lägga mig nu, du får komma".....ouff!!

Var vaken en liten stund efter jag sagt godnatt till honom men tänkte att jag går och lägger mig i sängen och läser lite...släckte lampan efter en stund....Pling! helt plötsligt klarvaken. Låg o velade runt en stund..skitjobbigt!

Gick upp för att skriva ner ett par saker som jag inte ville glömma, och ställde mig som sagt att diska. Halv tre kröp jag i säng, släckte och somnade efter 15 minuter, Fast vaknade skittidigt idag ändå, så lär vara tröttelitrött ikväll också. Vill inte det! Vidar kommer hit om en stund och vi ska äta räkor, kräftor och dricka vin.

Annars då? jodå håller mina tummar stenhårt och inväntar samtal från mäklaren om spekulanterna ville köpa vårt hus (snälla säg JA).

Imorgon ska vi ut och äta på restaurang. Har försökt boka bord där flera gånger men det är alltid fullsatt, så det bör ju vara ett bra ställe. Och ja, sen får vi väl se vad som händer, är ju ledig ända tills på tisdag...gött é det!

Önskar er alla en riktigt härlig påsk!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar