måndag 4 mars 2013

Ett givande samtal...

För er som kikar in i min blogg emellanåt, vet kanske att jag var på arbetsintervju i tisdags. Och för en stund sedan så kom samtalet som  jag väntat på....  JAG BLEV ERBJUDEN JOBBET!!

Under samtalet så slog hjärtat typ extra slag kändes det som, vet inte varför jag va  nervös, men det kändes bra i alla fall. Jag fick ställt mina frågor som jag funderat på sedan jag var där, och det verkar lovande. Jag bad om att få betänketid tills imorgon.....ger mig själv lite vuxenpoäng där faktiskt :)

Tänk!!  Om jag tackar ja (vilket det lutar vääääldigt mycket till att jag gör) så kommer jag börja jobba redan nästa vecka, och kan lägga tiden som arbetslös bakom mig...spännande!!

Undrar om jag kommer kunna sova nåt inatt?

/Carola


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar