tisdag 5 mars 2013

Bye Bye arbetslöshet!

På torsdag klockan 11.00 kliver jag in genom denna port för att skriva på mitt anställningskontrakt.


Skansen Kronan
Lyx! jag kan åka bil hela vägen till jobbet :)
Idag vid lunchtid pratade jag med min nya chef och tackade JA till tjänsten. Vem kunde tänka sig att det skulle bli  från fästning till fästning för min del. Inte jag i alla fall, och det känns lite som jag halkat in på ett bananskal...allt gick liksom väldigt fort.  Men det känns otroligt spännande, roligt, men samtidigt också väldigt nervöst, fast det kanske är en ganska normal reaktion när man skall in i något nytt.

Igår kväll kom min fina pojkvän med en prillisent till mig och gratulerade till nya jobbet. Blommorna doftar ljuvligt, bubblet smakade fantastisk gott och mitt lyckotroll är ju förbaskat söt!



Nu börjar snart ett nytt kapitel i mitt liv...Yay!!

Allt gott!
/C



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar