lördag 27 april 2013

Jag drar mig verkligen...

För att sätta mig och deklarera. Alla tidigare år så har det gått som men dans... klick, klick, sänd iväg. Men just i år så är går det förbaskat trögt. Fråga mig inte varför för jag har inget bra svar.

Eller jo.....jag måste in och ändra i en uppgift, för jag fick pengar från a-kassa som jag sen inte skulle ha så de fick jag betala tillbaka + lite till. Alltså skatten som jag typ legat ute med sedan ett par månader tillbaka. Jaja, jag får väl se det som ett sparande.

Vad ska jag hitta på för pengarna? har ni nåt bra förslag?

Har skaffat en sån däringa elegimitation (felstavat bara för att jag kan:) ). Så hej hopp nu får jag ta mig själv i kragen...ett, tu tre på det fjärde.....Jag ska bara först =)

Önskar er alla en riktigt go helg!

KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar