söndag 14 april 2013

Tja!

Long time , no see!!

Men jag lever, har hälsan och mår bra. Men oj vad det surrar i mitt huvud!

Jobbet tar mycket kraft och energi, och de veckor som jag har killarna hos mig så krävs det lite mer planering så då får nästan allt annat stå åt sidan.

På tal om jobbet, det går bra, men jag är fortfarande lite osäker på mig själv ibland. Ena sekunden känner jag mig tvärsäker och full av hopp och styrka,  för att i nästa sekund oroa mig igen...när ska det gå över undar jag? Har ju jobbat i snart 1 månad!!

I fredags blev jag barnfri igen och då bestämde jag mig för att bjuda Vidar på restaurang. Han har bjudit så många gånger, så denna gången var det min tur! Vi åt på en restaurang som har Kungälvs godaste pizza. Efter restaurangbesöket så vart jag proppmätt, men vi valde att gå in mot byhålan och stannade till på Tribeca för litet vätskestopp. Kom i säng sent, men det va trevligt! (som alltid)

Igår var det segt till en början, men sen ryckte vi upp oss och fick åkt iväg och lämnat in killarnas cyklar på lagning (Tack söta syster Helen för lånet av bilen! Inte lätt att få in två cyklar i en liten Kia picanto). Därefter for vi iväg till Varberg, för att hämta en musikmojjäng (till min rockstärna ;) ),

Efter en massa bilkörning så var det ett välbehövligt  matintag och såklart däcka i soffan som gällde. Ja jag var  aptrött...somnade mitt i en mening!! Inte lätt att bli äldre. Man klarar inte utekvällarna lika bra längre..hehehe...

Idag söndag, slappardag, samla krafter till en ny vecka. Hoppas att ni också haft en härlig helg.

Massa kramar från en trött men glad tjej!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar