tisdag 26 april 2011

Gräsänkling

Livet känns rätt behagligt just idag. Har precis ätit en delikat måltid bestående av potatismos, fiskpinnar och broccoli. Inte det mest kulinariska, men barnen vart överlyckliga. Inte så ofta vi äter fiskfinnar nuför tiden.

Skulle tagit en bild på anrättningen och lägga upp, men jag var hungrig som en varg så det hanns inte med riktigt, men så gott som alla vet ju hur fiskpinnar ser ut hoppas jag.

Honungsmelon får avsluta det hela innan det är dags för läxor och sen skicka ungarna i säng. Är gräsänkling tills på torsdag så jag ska bara passa på att njuta av mitt egna sällskap :) Inte helt fel faktiskt! Av någon konstig anledning så passar jag då på att vara vaken alldeles för länge, i vanliga fall så sitter jag och gäspar i kapp med bolibompa och lägger mig ungefär samtidigt som ungarna...nja, lite överdrivet kanske, men det känns så.

Idag har vi planerat semestern på jobbet och det ser lovande ut, hoppas bara att påskvädret var en liten försmak av vad som komma skall...FÖR JAG VILL HA EN KANONSOMMAR!!! Hoppas han hörde mig "up there".














 Nu skall här förhöras läxglosor i engelska...så det får vara allt för nu. Kanske skulle ta fram mitt pyssel och pyssla lite grann om jag ids, eller så lägger jag mig helt sonika å zappar mellan kanalerna nu när jag har fjärrkontrollen i min makt...hmmmm tuffa beslut att ta.

Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar