måndag 25 april 2011

Njutning

Det är ju helt underbart väder ute...vilken lycka. Känns konstigt bara att han där uppe valde att hoppa över våren och gå direkt på sommaren, men jag klagar inte nu i alla fall.

Jag har njutit så av min ledighet så jag har fått träningsvärk!! Eller kan det vara träningsvärk av att vi satte upp studsmattan till barnen igår kanske? Jäklars va trögt det var att få i de sista mojängerna, vi fick kalla på snälla grannen :). Men barnen vart skitglada, den har ju legat på vinden i snart två år så det kan man ju förstå. Så nu skall mina små kycklingar äntligen få hoppa, men måste inhandla ett skyddsnät att ha runt om, för jag har en akrobat i familjen som jag är väldigt rädd om.












 Jag har en önskan om att saker och ting skall falla på plats, om jag ber riktigt hårt så kanske det blir så.
Jag är en tjej som gillar ordning och reda och blir jättegrinig när det är för mycket runt i kring mig. Fast just nu i påsk så har jag faktiskt sansat mig och bara tittat på det som stört,  och ryckt lite lätt på axlarna....och  njutit av tillvaron, som jag sade att jag skulle göra, inga måsten bara njutning!

Idag har jag lovat barnen att åka till Hobbex och Teknikmagasinet för att köpa pilbåge, pilar och nån liten grejjimoj till....för min grabb är inte bara akrobat han är även Robin Hood...hahaha...tänker tillbaka när man själv hade den energin....*ler*.

Om jag gör som barnen vill så måste väl ändå barnen göra som jag vill va??!! Jag vill in på blomsterlandet och inhandla nya blomster...älskar blomster..

Dags att göra lite frukost och lägga fram min plan på ett spännande sätt....kanske kan säga att vi skall leta efter skadedjur på blommorna och gå runt med den nya pilbågen och låtsas att man är i djungeln eller nåt?? ...ja så får det bli.

Ha en fortsatt fin påsk...och DU!! gör som jag....... NJUT!! för det är vi värda!

Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar