lördag 30 april 2011

Morgonstund

Undrar varför jag alltid vaknar så tidigt.. Planen var att gå upp klockan åtta, äta frukost och sen iväg. Men kroppen ville visst annorlunda. Eftersom jag vaknade halv 7 :/

Idag är det fotbollsmatch (årets första)  för stora pojken, vilket han ser fram emot jättemycket.  Tittar ut genom fönstret och ser klarblå himmel...sånt gillar vi, särskilt på matchdagar :)

Har haft en ganska lugn natt, förvånad över att jag inte har hört dem busa runt inatt som jag gjort de andra nätterna. Igår hade vi namngivning på de små liven.... så stolt presenterar jag här Zlatan och Messi.

Zlatan till vänster och Messi till höger.











 Barnen har ju fått bestämma namnen och eftersom deras intresse är fotboll så förstår man ju varför de blev dessa namn. Sedan som det visar sig att den ena kissemissen är en tjej, så får vi ta ett litet familjeråd och se om vi skall byta namn.
Bilden blev tyvärr är inte så bra. Inte konstigt att de blundar på bilden då jag tryckte upp kameran med blixt i deras söta ansikten.

Men jag ska jobba på att bli en bättre fotograf. Får försöka ha med kameran lite oftare helt enkelt. Jag har alltid varit kass på att komma ihåg att ta med den. Tror det är ett släktdrag ;)

yuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu9o0p = en katt på tangenbordet.

Hahaha.... just nu skänker dessa underbara missar mig massa leenden och goa skratt, ja de förgyller mitt liv helt klart!

Vi hörs senare, nu laddar vi kroppen med frukost, sen hoppas vi på massa mål!!










HEJA RUF!
// Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar