söndag 1 maj 2011

Söndag morgon...

Strålande sol, och ledig....härligt!

Har inga direkta planer idag, mer än att lämna lillgrabben på kalas. Hade velat åka in till storstan och shoppat i inredningsbutiker, men bankontot är inte så fett just nu, så någon shopping blir det inte. Men jag är ändå glad och tacksam för allt jag har,och prylar är ju faktiskt inte allt. Så man kanske bara skulle ta sig en promenad i det vackra vädret och njuta av fågelkvitter och ljudet av bäcken som rinner....det är ju alldeles gratis :))











Matchen igår blev förlust med 5-2 men våra killar spelade riktigt bra tycker jag. Blir alltid lika exalterad när det är match och gapar och skriker så folk håller tydligen för öronen när de står bredvid mig,  hihihi....
De hade dock blivit fel vi anmälningarna till serien, så nu skall de spela hela säsongen mot grabbar som är 1 år äldre. Men eftersom de är duktiga, så tror jag de kommer fixa det galant.

Pratade med min älskade storasyster en stund i fredags kväll och hon säger mycket bra och tänkvärda saker till mig, det stärker mig, och får mig fortsätta fokusera på den stig jag börjat gå! Love you!

Tänk postitivt, snälla tankar gör dig vacker!
//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar