onsdag 11 maj 2011

Det blev som jag sagt...

..det vill säga en jättebra dag. Många goa skratt blev det :)

Jag och min kollega fick jättemycket beröm från våra gäster, dom var så nöjda så. Även om vi vet att vi gör ett jättebra jobb så är det ALLTID kul att få höra.

Dagen löpte på bra i intervall, efter jobb upp till fotbollsträning, luttrad fotbollsmamma som man är så hade jag med regnställ och stövlar...men av någon anledning så slutade det regna precis när jag krängt på det... men eftersom jag är lite frusen av mig så behöll jag det på. Är så tacksam över mina röda stövlar som jag fick av min mor, matchar mitt regnställ perfekt!

♥  Hoppa vattenpöl är alltid kul 
 
Skrattar när jag tänker på det.....Efter att jag lämnat av min kollega och skulle åka upp till fotbollsträning så tänkte jag åka vägen om bilverkstan för att ta kopia på besiktningspappret och boka tid, har fått en tvåa så den måste åtgärdas & släckas....jag brummar fram i godan ro, sitter och funderar och har tankarna på min framtidskarta och "vaknar"  sedan till...men var ligger verkstaden då?? (vet ju mycket väl var den ligger egentligen) men jag hade kört åt fel håll...hahaha...

Hem efter träning, när vi nästan är hemma så kommer min favvolåt på radion...och tydligen grabbarnas med för de sa  -Mamma vi kan väl sitta kvar och lyssna klart....självklart!!! varför stressa lixom...
Eftersom vi inte har ensamrätt på bra musik så delar vi med glädje med oss...lyssna och njut! 

Denna låt ger mig power och styrka och jag bara älskar den. Rekommenderas att spela på HÖG volym så skjortan står rätt ut. Undrar varför jag aldrig kommit mig för att köpa denna skiva?? Så kan vi ju inte ha det..skriver genast upp den på VILL HA listan!

Nu skall här snart hängas tvätt, sen blir det natten för den här tjejen...som hoppas på en något lugnare natt.

Så tills vi hörs igen, buona notte tutti!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar