lördag 21 maj 2011

Havsluften knockade mig?

Jösses va trött jag var igår. Satt och gäspade hela dagen på jobbet och var lika slö när jag kom hem. Kan iofs bero på att jag vaknade 04:10.

Tacosen stod på bordet när jag kom hem så det var bara att hugga in, himla gott var det!!

Sen var det lite mys i soffan och vi skulle kolla på talang. Men jag vet inte alltså, jag tycker ibland att det är så himla pinsamt så jag är tvungen att gå bort från tv:n.

Somnade före barnen, och Sebastian viskade till mig:  mamma titta vid datorn sen...okej....den här satt fastklistrad på datorn när jag vaknade till för att krypa till kojs på riktigt.

Ja, vad säger man? Gullunge!!

Ikväll är det dags för trivsel och skratt,välbehövligt må jag säga. Har hört bra omdömen om hans show, det skall bli himla roligt!


Nu skall matchställen på för nu är det upp till kamp. Sebastian vårcup och Lukas till Nol för match och vi håller alla tummar och tår för att det blir vinst!!

Ha en skön lördag!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar