tisdag 24 maj 2011

I lugnet finns kraften

Men när skall jag finna lugnet?? Försöker och försöker......går ju sådär bra kan jag meddela. På jobbet är det numera kanska livligt, känns bra att man har att göra.

Katterna kräver uppmärksamhet och är så himla nyfikna. Ställer jag mig vid diskhon är de där och jamar och klättrar på benen...GE OSS MAT!!! Skall jag rensa kattlådan så skall de snabbt dit för att lägga en liten pink. Sätter jag mig vid datorn är de snabbt där för att trampa på tangenterna.. men de är himla söta när de sover:)

I söndags var jag med familjen och uppvaktade min söta lillasyster på hennes födelsedag, hon blev nog lite överraskad men också väldigt glad för att vi kom. Fick ett jättegulligt tack mejl av henne idag. Av sin sambo fick hon en resa till Rom, de skall åka imorgon och jag hoppas verkligen för deras skull att  flyget inte ställts in pga den dumma askan....

Dagarna går fort och kvällarna går fortare, men snart är det lördag och då ska denna donna ut på galej. Ska bli så himla roligt, har ingen aning om vart det bär hän, men tydligen skulle en av tjejerna försöka ordna VIP nånstans!!

Bannar mig själv! måste börja med min morgongymnastik igen, min rygg har börjat kajka ur..ajajaj!! Undrar varför det ska vara så himla svårt att ta tag i det, när jag vet att den hjälper.

Finns att köpa på Bokus. Rekommenderas! 

Imorgon kanske är en bra morgon för att börja, ska sova på saken, känner jag mig piggare imorgon, än vad jag gjorde idag, så kanske jag kör ett pass, för 7 minuter måste jag ju kunna få till..eller?!

Nu kallar sängen på mig, eller kanske det var tvättmaskinen som pep...
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar