måndag 2 maj 2011

Inte lätt...

...att alla gånger vara om sig och kring sig. En hel del planering krävs, så om jag inte har gråa hår, så lär jag nog få det :)

Skämt å sido.....Dagen i sig har varit hyfsat lugn, måndagar har ju en tendens att vara rätt så sega, sen snurrar det på i mitten av veckan och man längtar bara till helgen. Men denna helgen har man ingen lugn och ro, för då är det  full fart som gäller, då det är vårcup för grabbarna, en på lördag och en på söndag (med samling kl 07.30 Gäääääsp!!).

Och in emellan detta så skall man tydligen stå å kränga hembakta bullar i kiosken också. Mohahahaha....tillåt mig små le....här blir det nog andra bullar!! bullar från Maxi tror jag :), om jag inte helt plötsligt kan få en släng av energi á la Leila Lindholm (önsketänkande). Nää...om jag inte skall gå av på mitten så blir det färdigköpt ...eller??  kanske att jag kan få maken till att baka lite grann??...sitter fortfarande och små ler...ja nästan asflabbar... sicken idé!!

Försökte att byta dag med andra morsor och farsor men det gick inge vidare, så vi får helt enkelt dela upp oss, en får vara där och en här...det är väl så livet är ibland..upp och ner..eller??!!

Är i alla fall fortfarande otroligt glad och tacksam över att jag fann dessa kissarna..jösses en sån fart de har, fast de är otroligt söta när det sover eller hur??












Med dessa bilder så säger både jag, Zlatan och Messi godnatt...det är ju en dag imorgon också, och vi alla måste ju få vår skönhetssömn..right??!!

Tänk positivt, snälla tankar gör dig vacker!
//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar