tisdag 10 maj 2011

Mitt liv, mitt val....

Tycker det känns så himla tråkigt. Vill skriva glada inlägg, men just i denna stund är det jättesvårt.

Mina tankar är som en tombola, var vaken till 23.30 igår och försökte förklara. Motparten är inte redo att ge upp men jag försöker vara stark och följa mitt hjärta.  Jag har bara ett liv och det är mitt liv! Med andra ord, jag skall dra det vinnande numret i tombolan, jag tänker för en gång skull tänka på mig själv, måste göra det för att inte gå under.

Är ju inte min mening att såra någon annan, men livet är inte alltid lätt och jag är ju otroligt dum om jag fortsätter såra mig själv, för att göra någon annan glad och nöjd, det funkar ju inte riktigt så.

Jag gillar ju ordspråk väldigt mycket och här är ett som det ligger en del sanning i. Beror nog bara hur man väljer att se på det, och jag är egentligen en ganska positiv som person, behöver bara skakas om ibland så att jag inte fastnar i det negativa, och om jag råkar fastna där, så är det inte så länge, och det är ju positivt :) 

Jag har tro och tillit till att det här kommer att ordna sig.

Va rädd om dig, DU är värdefull! Kram!
/Carola



                                                                                                   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar