söndag 8 maj 2011

Vårcup

Idag blir det inget långt inlägg. Är trött i kropp och hjärta.

Vårcupen för grabbarna gick bra. Bilder kommer lite senare när ork infinner sig. Orkar inte ladda bilderna ur kameran just nu.....då latmasken i mig slagit bo.

Lukas lag kom till kvartsfinal, men åkte ut. Sebastian och hans klass tog sig vidare till semifinal. Kul!! Så om två veckor  blir det match igen. Sååå himla kul och se dom kämpa:)
Men det har varit två otroligt långa dagar, men vädret har ju vart otroligt bra så nu har man fått lite solsting också.

Hjärtat är trött då jag åter och återigen förklarat, men motparten verkar inte vilja förstå. Vem jag är...och vad jag vill är väl ändå jag som vet bäst, eller?!  Nu blir det en dusch och sen bums i säng, så ta hand om er, vi hörs en annan dag!

Orkar inte se, orkar inte höra, orkar inte prata



//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar