tisdag 21 juni 2011

Energin slut...

Och nu menar jag inte att vi har strömlöst igen, utan igår när jag kom hem från jobbet så kände jag mig helt slut...sådär jobbigt tung i kroppen. Blev lite middag och sedan efter att ungarna kom i säng så gick jag själv å la mig. Tänkte bläddra i en tidning, men ögonen ville inte riktigt vara med, så det var lika bra att släcka lampan. Slocknade på nån sekund!!

Men vaknade runt 1 tiden igen då lilleman klampade...ja han riktigt klampade över hela vardagsrumsgolvet och in till mig, så inatt har man då haft sällskap av 1 barn och två katter...mysigt!!

Har funderat länge och väl och har skjutit på det hela tiden, men igår morse tog jag mig själv i kragen!!  Jag gick in på Maxi för att köpa mig en mp3 spelare - en gullig liten rosa sak, skall nu bara komma underfund med hur den funkar också, jag kan ju inte skryta med att jag är direkt teknisk. Men det går säkert jättebra, är ju inte så värst mycket knappar. Mitt problem är nog inte navigationen på själva apparaten utan mer...hur fasiken får jag in informationen från datorn in i den gulliga rosa saken??

Denna lilla söta sak skall ge mig lite lugn å ro :)

Nu är det finalvecka med fotbollsträningen, sen blir det lite ledigt från det ett tag, och i ärlighetens namn så skall det bli ganska skönt. Ser fram emot semestern, men man får verkligen hoppas att vädret blir bättre än så här... + 15 grader i slutet på Juni känns inte okej.... jag menar, på dessa grader så blåser det ju nästan alltid och då är det säkert bara 7 grader...brrrr.... jag vill ha sommar å sol å gå i kort kort kjol!!

Kollar in min snygga mp3 spelare och jippie!! har lyckats få in nånting i den...och förhoppningsvis är det hela albumet. Så nu skall jag trycka in hörlurarna och se vad det är jag åstadkommit.

Önskar er en fin tisdag, tjingeling!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar