torsdag 23 juni 2011

Idag känner jag mig djup, riktigt djup. Men samtidigt känner jag mig explosiv...är lite arg och frustrerad. Det började redan igår.  Kanske skall köpa en boxningssäck till grabben när han fyller år nästa vecka, så jag kan låna den:)

Mina tankar far omkring därinne i hövvekontoret. Jag har mina tvivel, men det är så förbannat jobbigt att tänka och känna....orkar liksom inte ta tag i mig själv.

Imorgon är det midsommar och det känns för mig lite ledsamt, har inga direkta traditioner och äter inte sill. Som sagt...varför är det bara jag som måste tänka, och fatta beslut.

Usch detta var inget roligt inlägg, så en uppmaning till alla er som läst! ........radera detta från minnet och gå ut å sjung små grodorna för kung å fosterland.

Önskar er en fin midsommar!
 




/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar