måndag 13 juni 2011

Italienska katter ???

Hmmm... igår hade jag en kastrull på spisen, locket låg på, men katterna envisades med att hoppa upp och typ bita i locket...jaja tänkte jag.... får väl öppna och se om det tycker det är lika intressant. Och det var det...missarna åt tortellini med glatt humör..konstiga katter :) Men de växer nåt otroligt fort de små liven och tror att de är smidiga, men tyvärr icke...de välter grej efter grej. Bara att gilla läget!

Mums, matte hade rätt. Tortellini är ju jättegott!

Vaddå ..jag... busig?? Jag är ju hur lugn som helst!

Åhh vad jag skulle vilja ha sommarlov nu.....känner mig lite sliten. Vet inte riktigt varför, för jag gör ju ingenting särskilt egentligen. Jobbar, äter, sover, åhhh... ledig helg vad skönt!....swish helgen över och samma visa igen. Håller tummarna för en bra sommar så man kan ta med filten, en bra bok och en kanna termos och dra ner till sjön å bara vara.

Skulle det vara dåligt väder så kan man ju alltid njuta av en bra film....typ som barnen. Här ligger de gott å tittar på sagan om ringen för typ femhundraelfte gången.

Spännande film.....
 Nu skall jag gå å jobba, äta och sova och kanske diska lite grann, för det är numera himla kul men denna snygga diskborste....så vi ses å hörs!



/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar