fredag 10 juni 2011

Vart tar tiden vägen??

Denna veckan gick ju otroligt fort den med. Kan ju bero på att det varit kort vecka för mig. Nationaldag i måndags och ledig i onsdags för studentfirande.

Min systerson har nu tagit studenten STORT GRATTIS till honom.
Lycklig student

Vi hade lite problem att finna varandra inne på trädgårdsföreningen då det var hur mycket folk som helst. Vi hade lite miss i kommunikationen systeryster och jag. Hon sa: vi står på den vänstra sidan om orkestern...men hon sade inte att det var hennes vänster...hahaha...så lite fel blev det allt. Men vi såg honom i alla fall springa ut...och han såg lycklig ut kan jag säga!!

Efteråt så var det mottagning  på...


 
Himla mysigt ställe, väldigt god mat och trevlig personal. Vi hade otrolig tur med vädret också..soligt och fint hela dagen.

Vi passade på att ta ledigt hela familjen, så innan studentmottagningen så fixade vi pass till hela familjen. Inte för att vi planerat något utlandssemester än. .....men nu finns ju möjligheten i alla fall.  Tips om ni vill slippa stå i kö på polisstationen, åk till Stenungsund...kanonbra!

Härligt med fredag, förhoppningsvis mycket att göra på jobbet så dagen går fort...lite synd på vädret dock..men men...det är ju bra för växtligheten. Och på tal om väx....jag kan numera stolt säga att jag är 161 cm lång för det kommer stå i passet!! Det mina vänner är en glad nyhet ........ här har jag gått omkring i flera år och meddelat att jag är 1,58 och en ½....

Jippie jag har växt!! Vet ej om det beror på vädret eller på nåt jag ätit..men det spelar ju mindre roll :)

Synd att jag sitter ner, här ser man ju inte hur lång jag är :)


Kram!
//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar