torsdag 2 juni 2011

Mjau......

Vaknade först till utav att gubben skulle upp å gå till jobb, men lyckades somna om och det var skönt. Det som var mindre skönt var att vakna av att en katt biter en i näsan :)

Men det är nog bara att vänja sig. De har ju sina små egenheter och vill ha sin uppmärksamhet och då gärna på en gång. Idag måste det inhandlas en klosax.....för AJ va ont de gör när de busas. Tänderna är ju fortfarande vassa , men klorna hoppas jag verkligen att vi får fason på.

I min väska....
gömmer sig...
Den busiga katten Messi

Denna klosax kanske man kan inhandla i djuraffären på Torp i Uddevalla, för det är dit bilen skall styra idag. Vi är ju lediga och barnen vill gärna hitta på något kul. Jag fick ett reklamblad igår där det stod att självaste Mr Sean Banan skall komma dit. Nämnde det för barnen.. med ordet Ruuuuumpa och de fattade direkt.....JIPPIE!! de blev eld och lågor och ska ta med papper och penna för autograf. Får väl hoppas att man kan se och höra något, för folk lär det väl vara.

Brukar ju ofta sitta på morgonen och surfa runt, och fick imorse syn på en blogg som hette Miss Alli och jag var bara tvungen att lägga till henne i min blogglista (kika under min lista så ser ni den). Jisses vilken duktig tjej, just nu är jag grön av avund av alla fina saker som hon gör. Har även en vän på Facebook som tar otroligt fina bilder. Härligt att det finns så mycket fina människor i världen som kan inspirera lilla mig - Tack!

Nu dags för lite kaffe!!


Till alla er som är lediga - ha en njutfull dag! 
&
Till alla er som jobbar - bra att ni  håller Sverige rullande!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar