tisdag 13 september 2011

Stormen yr...

utanför husknuten, vilket igår kväll ledde till att det blev strömavbrott i närmare två timmar.

Som tur va hann jag precis bli klar med maten...torskrygg med kokt potatis och gräslökssås...yammi!

Min kommentar till övriga familjen gällande strömavbrottet:...åhh så mysigt...nu kan vi ju umgås som en familj...ja som ni förstår så hör det inte till vanligheterna då en kollar på tv här, en kollar datorn där etc... så jag tackade för detta strömavbrottet....massa levande ljus och ett parti "fia med knuff". Det var en lång omgång så barnen kom i säng en timma senare än vanligt, men va gör väl det...blev en del goa skratt och härlig stämning och naturligtvis ett glädjetjut då jag vann!! (händer inte sååå ofta). För mig får det gärna bli mer strömavbrott :)

Familjemys
Skall bli spännande att ge sig ut i detta vädret, ingen ide att ens tänka tanken på paraply tror jag?!.

Ha en fin tisdag, å ta hand om er, puss!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar