fredag 14 oktober 2011

Morgonirritation...

Morr!! blir så trött på bilförare som har noll koll!

Imorse åkte jag lugnt och sakteliga till jobbet. Som de flesta säkert märkt så är det frost på bilrutorna så man måste skrapa. Detta innebär också att det är halkvarning!!

Puckot som ligger bakom, ligger typ upp i  röva...ursäkta språket, menar ju naturligtvis kanske en halv meter bakom min bil + sitter och fipplar med något på sätet bredvid!!

Hur fan tänker du??!!

Jag sätter på varningsblinkers och hon fattade nog grejjen för hon ökade avståndet litegrann i alla fall....suck! :/

Har själv snurrat runt på motorvägen i halka, rätt in ett räcke, med två barn i bilen och vill inte vara med om en krock igen kan jag säga...usch!! Nu är det väl kanske inte så farlig halka just idag, men det är ju för fasiken älgjakt och massa rådjur som är ute denna årstiden och virrar på vägarna också. Tänk om...tänk rätt! är min uppmaning till folket :)

Men nu börjar irritationen avta, en ny arbetsdag ligger framför mig några timmar, innan det är dags för helg! På agendan står det kalas och shopping...nice!

Ha en underbar dag och ta tillvara på alla solstrålar som skiner på er!
Kram!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar