måndag 24 december 2012

HO HO HO.......

Eller bör kanske skriva NO NO NO.

Jag har precis satt mig vid datorn och kommit fram till att det suger när man bara har en dator. Barnen använder den ofta när de är här...och jag undrar så  va det gör på den??  Skulle logga in här på min blogg, men det enda som kom upp var en bild på min ena son?? Hittade inga inställningar och det stod att min blogg var borta..... Panik!! Jag fattar ingenting, jag är ju så otroligt oteknisk också...fast klart, nu lyckades jag ju logga in och skriva det här...men jag har ingen aning om hur jag gjorde.

Jag var hemma och hämtade barnen igår "Lånade" dem igen för att få fira lite jul med dem en stund. Tanken var att jag skulle väcka dem kvart över sju, för att kolla sista delen på julkalendern, men såg på tv tablån att den kommer kl 10.00 också, så jag låter dem sova en stund till, då vi kom isäng väldigt sent igår...är det uppesittarkväll så är det :)

Ja, jag är också förbaskat trött och borde gå och lägga mig igen, men jag har lite svårt med det där...en gång vaken...dessutom så dunkar huvudet och snoret rinner, men vad gör väl det...DET ÄR JULAFTON och snön har ju kommit tillbaka, precis som jag önskade.

Jag önskar er alla en riktigt GOD JUL och hoppas att ni liksom jag får möjlighet att umgås med nära och kära.





//Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar