torsdag 20 december 2012

Lugnet före stormen

Ja det är alltså ingen storm på gång...inte vad jag vet om i alla fall.

Men imorgon är det dags...då skall vi på kalkonmiddag med tillhörande julklappsspel och min kärlek skall följa med. Träffa mor, systrar, moster mfl. Känner mig lite nervös för hans skull, varför jag nu gör det vet jag faktiskt inte, för  min släkt är helt grym, om än  ganska högljudd så hoppas inte han blir skrämd...men han är  ju en social kille (underbart!) så det blir nog jättebra :)

Jag har fått "låna" barnen också så att de kan få vara med fastän det är pappavecka. De var ju med förra året och tyckte det var skitskoj, så de väntar ivrigt och vet precis vilket paket de skall försöka få..kan tänka mig att det är paketet med gotter i ;)

Annars så försöker jag samla ihop mig, är ganska velig  och obeslutsam nuförtiden ?? Känner inte igen mig själv riktigt och det är lite frustrerande, men 10 djupa andetag....allt kommer att ordna sig!

Julkramar!
/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar