onsdag 12 december 2012

Nervös!

Jag ska på anställningsintervju om en stund. Det pirrar i magen och  känns nervöst.

Man läser ju lite var stans att man skall göra, tänka och vara på ett visst sätt vid anställningsintervju. Men helt ärligt jag är skitkass på att förbereda mig, jag tänker att -  jag är ju mig själv och har svårt att "göra mig till" och tar det som det kommer. Om det är bra eller dåligt vete katten, men jag har ju lyckats förut, så det kan gå vägen denna gången också :)

Har iofs skrivit ner ett par frågor som är viktiga för mig, och det är ju alltid något...

Och vet ni! Idag har jag inte huvudet under armen, så är de intresserade av lilla mig så skall jag be att få tänka på saken..jag är ju vuxen numera  =)



 Nu dags att köra så det ryker!

/Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar