måndag 10 december 2012

Wish me luck!

Just nu så ligger mitt sofföverdrag i tvättmaskinen....vet inte om det egentligen borde kemtvättas, hittar ingen information...så jag chansar och kör på fintvätt! Varför det ligger i tvättmaskinen är för att  igår kväll när jag kom hem så luktade det väldigt illa i min lägenhet...urk!

Hmm...började sniffa runt .....hjälp!! ..kattkiss i sängen..blöt fläck i soffan...känsliga läsare varnas!!   här kräks man nästan...bajs i soffan..och på en utav barnens sängar. Haft sådan nedrans otur att dörren till toaletten gått igen och mina kissemissar inte kunnat komma in till kattoaletten..stackare!

Nu börjar det att återställas så smått och odören försvinner sakta men säkert och jag hoppas verkligen att sofföverdraget fixar sig.

Annars så har helgen som passerat  varit alldeles, alldeles underbar. Jag umgåtts med hjärtat...vi har spelat badminton (jätteskoj men svettigt!) och så har jag blivit bjuden på en mysig utekväll med restaurangbesök i trevligt sällskap.Tack, tack tack! Jag har verkligen njutit i fulla drag och haft toppenhelg!

Förresten! Nu har jag väntat färdigt....idag släpps kurserna/utbildningarna på GR-vux. Så nu skall jag surfa in där och kolla om det finns något spännande.

Har inte riktigt bestämt vad jag vill göra...studera...jobba..eller kanske kombinera båda??

Önskar er alla en underbar dag!

Kram
Carola

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar